martes, 8 de julio de 2014

Taldekide berrien esperientzia



Gero eta taldekide gehiago ikusten ditugu Azkoitia eta Azpeitia tartean korrika, Jose Antonio Zulaika buru dutelarik. Eta zerbait ona egingo du, urtetik urtera jende gehiago baitu atzetik. Aurten ere 5 neska jator eta alai hasi dira taldean, eta denboraldia amaitu ostean, beraien iritzia jakin nahi izan dugu. Hauek dira Leire, Maite, Maria, Ainhoa eta Ceciliaren hitzak:


LEIRE BERISTAIN

Beti gustatu izan zait korrika egitea, txikitan Olatz Gabilondok ematen zizkigun gorputz-hezkuntzako klaseak eta korrika asko egiten genuen berarekin. Berak sustatu zidan korrika egiteko gogoa eta animatu ere egiten ninduen atletismoan hastera, baina nahiko lotsatia nintzen  garai hartan eta ez nintzen jende berria ezagutzera ausartzen. Denborak aurrera jarraitu zuen eta nire damua handiagotzen joan zen, nire anaia gaztea atletismoan hasi baitzen. Bere ilusio aurpegia ikusten nuen entrenamendutik etortzen zen bakoitzean, baina atletismoan hasteko beranduegi zela esaten nion neure buruari. Urte batzuk igaro dira ordutik eta azkenean animatu naiz atletismoan hastera.

Hasieran gogorra egingo zitzaidala uste nuen eta lehenengo entrenamendura beldurtuta joan nintzen, baina azkenean ez zela horren txarra konturatu nintzen. Jende berri asko ezagutu dut, laguntza handia eman didatena; entrenamenduak gogorrak izan arren eta beraiek ere nekatuta egon arren aurrera jarraitzeko animoak ematen dizkidatenak beti.

Lehenengo lasterketak ere uste baino lehenago iritsi ziren, beti izan naiz pesimista xamarra eta karreretakoa ez da atzean gelditzen. Beti gauzak gaizki egingo nituela uste nuen, baina azkenean taldekide, entrenatzaile eta gurasoen animoek laguntza handia eman didate eta azkenean pentsatu nuena baino gehiago gustatu zait. Harrituta gelditzen naiz karrera bakoitza amaitu ondoren taldekideek elkar animatzeko duten ahalmenarekin, animo horiek asko eskertzen dira. Horrez gain, Oropesara, Taldezkako Espainiako Txapelketara joateko aukera ere etorri zitzaigun, ilusioz bizi izan nuen esperientzia hura. Bertako oroitzapen onak gordetzen ditut. 2 egun soilik igaro arren bertan, bere kutsu guztia atera genien egun haiei.

 Urte oso ona izan da aurtengoa, oroitzapenez, lagun berriz eta aurrera jarraitzeko ilusioz betea.

MAITE ACEDO

Korrika egitea txikitatik atsegin dudan zerbait da, baino txikitan ez nintzen animatu lotsagatik.
Urte honetan lagunekin nengoenean atletismoko gaiak irten zuen eta Leirek aitortu zidan berari asko interesatzen zitzaiola eta ondo pentsatu eta gero apuntatzea erabaki genuen.Udaran goizetan ere korrika egitera joaten ginen noizean behin, ohitzeko! jajajaja.

Hasieran urduri nengoen taldeko asko ez nituelako ezagutzen eta ez nekien nolakoak ziren entrenamenduak eta beldurra ematen zidan atzean geratzeak. Gogoa eta beldurra biak batera.

Pare bat entrenamendu eta gero jendearekin arreman estuagoak izaten hasi nintzen eta oso eroso sentitzen naiz orain, taldeko bat gehiago naizela nabari dut.

Berriak gara batzuk baina jendeak oso ondo hartu gaitu  eta lagun giro bikaina dugu!! Denbora luzez nahi dut atletismon jarraitu, benetan maite dudan kirola aurkitu dut.

Oropesari dagokionez klasifikatu ginela esan zigutenean ilusio ikaragarria egin zigun, gainera nire lehengo urtean horrelako aukera bat izatea asko estimatu nuen. Bi egun izan ziren baino ondo aprobetxatutakoak. Leire, Jone, Ainhoa eta ni izan ginen neska bakarrak ekipoko beste guztiak mutillak ziren eta guztiak bizi osotik ezagutuko bagina bezala egon ginen.

Esan beharra daukat gurasoak ere ezin obeto pasa zutela jajaja.

MARIA GARATE

Nire lehen urtea izan da atletismoko talde batean, eta egia esan, oso esperientzia polita izan da, errepikatu eta edonori gomendatzeko modukoa.

Lehenago praktikatu izan ditut zenbait kirol, talde ezberdinetako kide izanez, baina inoiz ez korrika. Hasiera batean, beldur nintzen ez ote nuen maila ematea lortuko, taldean oso maila ona duen jendea baitago, goiko postuetan aritzen dena, baina taldekoek animatu ninduten eta pausoa ematea erabaki nuen, taldean izena eman nuen. Erabaki bikaina izan zen hura. Hasiera hasieratik izan dut taldekideen laguntza eta animoa, gauzak lortzeko ezinbesteko baldintza, hori gabe askotan lehenago emango bainuke amore. Taldean oso jende jatorra dugu, afariak, mendibueltak... plan ezberdinak antolatzeko beti prest dagoena. Egia da adin ezberdinetako jendea gaudela, baina oso ongi konpontzen gara eta horregatik dugu giro ezinobea taldean. Honek asko lagundu taldeko parte izaten, baita besteekin konfiantza hartzen ere.

Aurten ez dut karreretan parte hartu, lehen esan bezala, hasieran maila ez ematearen beldur nintzelako. Hala ere, konturatu naiz askotan zeure maila ematea dela beharrezkoa, eta horretarako ez dagoela beldurrik. Hori bai, lana egin behar da, zeuk jarritako helmugara heltzeko.

Amaitzeko, kirola egin nahi duen jende asko dagoela uste dut, baina ez dakiena zertan hasi. Ez diet taldean sartzeko esango, baina jakin dezatela oso kirol interesgarria dela, atal ezberdin asko dituena. Gainera praktikatzeko txandal bat eta gogoa besterik ez da behar!

AINHOA ARAMBARRI

Aurten apuntatu naiz Xeye atlestimo taldera. Beste kiroletan aritzen naizen arren, entrenatzaileak animatu ninduen korrika egitera.

Aurtengo esperientzia oso polita izan da: lasterketetan parte hartu izan dut eta lasterketa izan denean ere laguntzaile moduan lan egin dut. Esan beharra dago Xeye taldean izugarrizko giro polita dagoela. Entrenamentuak batzuetan gogorrak izan arren, beti duzu norbait aurrera egiten lagundu edo animatzen zaituena. Entrenamentuetan lagun asko egiten dira eta jendea ezagutzen da, eta hori afarietan ikustea besterik ez dago, baita lasterketetan korrikalariak animatzera joaten garenean ere. 

Hurrengo urteari begira jarraitzeko asmoa daukat. Izugarri ongi pasatu dut nahiz eta azkeneko hilabetean ikasten pasa dudan. Guztia ongi planteatu ez gero, dena egiteko denbora dago!



CECILIA MADRID


Ni aurten hasi naiz Xeye atletismo taldean eta asko gustatu zait esperientzia. Hasieran ez nengoen besteen erritmora ohituta eta gogorra egiten zitzaidan, hura bai sufrimendua! Entrenamendu erdia besteekin egitea ia ezinezkoa zitzaidan. Baina pixkanaka-pixkanaka, saiatuz eta ahal nuen entrenamendu gehienetara joanez, lortu dut besteen erritmo berean jartzea.

Taldean sartzeaz ez naiz batere damutzen, lagun berriak egin ditut eta kirola eginez momentu onak pasa izan ditut. Ez dakit hurrengo urtean non egongo naizen ikisten, baina taldean jarraitzea gustatuko litzaidake.



5 comentarios:

Anónimo dijo...

ARGAZKI BIEK NAHIKO GARBI ESATEN DUTE TALDEKO GIROA NOLAKUA DEN.

Dr Alashira dijo...

Nire ezkontzaren inguruan Jainkoak ahaztuta nauela pentsatu nuen. Ezkontzeko inoiz pentsatzeak utzi egin ninduen, lagunekin burla asko pasatu nituen 40 urte nituela oraindik bakarka nagoelako ... Jendeak madarikatu egiten nauelako esaten dut, nire bulegoko lankide batek maitasun gizon handi bat kontatu zidan, saiatzeko eskatu zidan eta nik egin nuen ... zenbait zeregin eman eta hala egin nuen ... Just egun batzuetara, nire lagun zahar batek deitu zidan nire senarrari eta seme-alabei buruz galdetu nion ez nintzela ezkondu oraindik pozik zegoen galdetu zidan berarekin topo egin nuen eta aurretik egin nuen ... eta proposatu zidan ..askarekin ezkonduko banaiz txantxa bat zela pentsatu nuen, baina ez txantxa bat. Orain pozik nago bidean nire haurtxoarekin. Ezaguna da gizon bikaina da, etxeko leheneratzailea harremanetan jarriko baduzu arazoren bat baduzu. posta elektronikoa dr.alashirao1@gmail.com WhatsApp +2348034395438 eskerrik asko ...

Dr Alashira dijo...

Kaixo, nire izena Harriet-k artikulu bat zeharkatzen ari zen eta The Great Dr alashira izeneko gizon bati buruz jakin nuen. Mutil desberdinekin arazo batzuk izan ditut. Hezitzailearekin harremanetan jarri behar nuen. Ben, Ben nire gizona zegoen. beste emakume batzuentzat positiboa izan zitekeela uste nuen eta sinetsi nezakeela atzera egin nezakeela eta geldi nazazula. Honela alashira Handiak lagundu zidan. Zaindu eta ezkonduko naiz laster. Alashira handia hain gizon polita da Nire bihotzekoa arazten lagundu dit

Jar zaitez harremanetan berarekin eta ikusi The Great alashira-ren lan bikaina dr.alashirao1@gmail.com whatsap +2348034395438
(1) Zure ex itzuli nahi baduzu.
{2} Arrakasta handia izan nahi baduzu
(3) Lana bilatzen baduzu
(4) Zure bulegoan sustatu nahi duzu.
(5) Emakumeak / gizonak zure atzetik ibili nahi dituzu.
(6) Haurra nahi baduzu.
(7) Aberatsa izan nahi duzu.
(8) Ezkondu Erantzunak lortu nahi dituzu
(9) Ezabatu gaixotasuna zure gorputzetik
(10) Negozioen ortografia
(11) Loteria irabazlearen zenbakiak
(12) Ekarri Back Lost Love ere zure pisua murrizteko ..
eta askoz gehiago ...... .email dr.alashirao1@gmail.com whatsap +2348034395438

Dr Alashira dijo...

Alashira doktorearen Jainkoari esker nire ultzeraren izurria sendatzeagatik eskertzeko itzuli behar naiz. Duela bost urte ultzera oso larria izan nuen. Ospitale asko egitera joan nintzen tratamendurako. Guztia tonua zegoen Hau ultzerak min handia ematen dit saihetsetan, erasoa izan dudanean ... duela hilabete gutxi diabetesa duen emakume bati buruzko testigantza ikusi nuen, nola alashira doktoreak laguntzen duen ... eta Alashira doktorearekin harremanetan jarri nintzen gauzak azaldu ondoren, Dralashirainstructureme onwhattodo .. ere bidali botila txiki bat botila txiki batean, eta horrek fede onez edan nuen my heart.ever edan nuenetik ultzera mina erabat gelditu da eta erabat aske nago. Alashira doktorearen osasunak berreskuratu du nire osasuna, Doakoa naiz eta ez dut dirua gastatzen medikazioan. Horregatik, eskerrak eman behar dizkiot alashira doktoreari. Lan bikaina da. Mesedez, anaia eta arreba ere berarekin harremanetan jar zaitezke laguntza bila ..dr.alashirao1 @ gmail.comor + 2348034395438 ..

Dr Alashira dijo...

Hemen nagoen guztioi nire lekukotasuna partekatzeko gizon bikain bati buruz, bake gizon bat eta etxeko zaharberritzailea maite dut, nire izena da (Julian andrea), osasun arazo bat daukat (gizentasuna). Obesitatea denez, 176 kg pisatzen nituen. nire pisua kudeatzeko baina alferrik kudeatzeko "Txinako tea Lipton tea, tea berdea Australiako tea eta erlazionatutako elikagai osagarri batzuk hartu ditut nire pisua skyrocketing mantendu dut mediku eta lagun askorekin harremanetan jarri naiz laguntza emateko, baina guztientzako erabilgarri, Isawa testimonial de aman whowas libre (GIB) Alashira medikuaren laguntzaz eta Alashira doktoreak bere etxea zaharberritzen laguntzen duen beste hainbat lekukotza bezala, nire buruari probatu egin nion eta esan nion nire egoerari buruz. , nire egoera ez nuela berdin mantendu behar esan zidan. Orduan, sinesten ote nuen galdetu zidan eta nik bai, nik sinesten dut, egin beharrekoa esan zidan, eta nik esango nuke zer egin behar nuen, eta nik esango ditudan belar gauzak bidaliko dizkit. egun gutxi batzuetan ikusi nituen aldaketak belarrak lanean hasi nintzela, pisua galtzen hasita, orain 100kg pisatzen dut, hemen nago Alashira doktorearen ontasuna aitortzeko, egin dudan lan onarengatik mundu osoari nire pisuan esku hartzeagatik konprometitzen diodanari. Mezu elektronikoa bidal diezaiokezu dr. alashirao1@gmail.com edo WhatsApp +2348034395438 mesedez, uste ezazu edozein motatako egoera ezkontzan, negozioetan, potentzia-aberastasunetan zabaltzea eta askoz ere gehiago E-mail dr.alashirao1@gmail.com WhatsApp + 2348034395438.just harremanetan jarri himhewill lagundu Eskerrik asko ....